0% (0 رای)

توضیحات

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

ایرانی ازازیل محصول 1403 

با کیفیت عالی از فیلمسرا

سریال ازازیل به کارگردانی حسن فتحی محصول سال 1403 است. حسن فتحی کارگردان شناخته شده تا کنون سریال‌های پر طرفداری نظیر شهرزاد و جیران را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است.

معرفی شخصیت ها در سریال

محسن تنابنده قرار بود ایفاگر نقش «شریفی»، یکی از نقش‌های اصلی این سریال باشد که با این حساب باید برای این نقش بازیگر جدیدی انتخاب شود. البته تنابنده دلیلی برای انصراف خود بیان نکرده است.
دیگر بازیگران این سریال تاکنون پریناز ایزدیار, بابک حمیدیان, گوهر خیراندیش, شهاب حسینی, پیمان معادی, مهرداد صدیقیان, محسن کیایی, بهرام رادان, مریلا زارعی, بهرنگ علوی

خلاصه داستان سریال ازازیل

داستان جذاب این سریال با وقایع مهمانی در خانه فرشته شروع می‌شود. حضور مرجان، همسایه جدید، در این مهمانی واکنش‌هایی ناگهانی ایجاد می‌کند و این اتفاق نخستین گلوله شروع برخورداری به تناقضات و رمزهای زندگی شخصیت‌ها است. پیدا شدن جسد دختری و گم شدن دو زن دیگر این داستان را به یک پیچیدگی جنایی تبدیل می‌کند.

دانلود سریال ازازیل با لینک مستقیم

لینک های دانلود اردیبهشت 1403 از فیلمسرا پخش می شود.

بزودی به صورت هفتگی

درباره سریال ازازیل

نام سریال برگرفته از یکی از سه فرشته ایست که خداوند به روی زمین فرستاد تا مانند ادمیان زندگی کرده و امتحان شوند ازازیل پس از مدتی اظهار ناتوانی کرد و معاف شد اما دو فرشته دیگر امتحان الهی را امتحان داده در آن شکست خوردند و مجازات شدند.
تهیه کنندگی این سریال توسط حسن خدادادی و نویسندگی آن توسط مسعود خاکباز و کارگردان آن نیز حسن فتحی شناخته شده سینمای ایران است.
این سریال ابتدا قرار بود توسط ابوالحسن داوودی و سپس توسط حمیدرضا قربانی ساخته شود که با جدایی آنها از پروژه حسن فتحی ساخت آن را برعهده گرفت.

نقد و بررسی سریال ازازیل

طبق تجربه های پیشین حسن فتحی سریال باید در بستری از تاریخ معاصر ایران روایت شود . همچین با نگاهی به تیم بازیگری و فیلمنامه نویسی میتوان به راحتی انتظار تماشای بازی خوبی از بازیگران و شنیدن روایتی خوب در سریال را داست.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال ازازیل

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟