0% (0 رای)

توضیحات

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

ایرانی بازنده محصول 1403 

با کیفیت عالی از فیلمسرا

سریال بازنده اثری به کارگردانی امین حسین‌پور بوده که این سریال دومین تجربه کارگردانی او در ساخت آثار شبکه نمایش خانگی میباشد. فیلمنامه و داستان آن نیز به قلم امین حسین‌پور و احسان ظلی‌پور تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد.

معرفی شخصیت ها در سریال

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، الهه اذکاری، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و با حضور پیمان قاسمخانی. گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل میدهند.

خلاصه داستان سریال بازنده

داستان آن متفاوت و یک داستان جنایی و راز آلود را به نمایش خواهد گذاشت که در خلاصه داستان آن کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

دانلود سریال بازنده با لینک مستقیم

لینک های دانلود بزودی منتشر می شود. زمان دقیق از همین صفحه اعلام  می شود.

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

 

درباره سریال

در سریال جدید بازنده که دومین تجربه کارگردانی امین حسین پور نیز به شمار می رود همانند اولین ساخته این کارگردان، احسان ظلی پور تهیه کنندگی این مجموعه را نیز بر عهده دارد. انتظار می‌رود این سریال ایرانی بین 10 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و منتشر شود. امین حسین‌پور  پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود ساخته است.

نقد و بررسی سریال بازنده

از ویژگی های مثبتی که میتوان همان ابتدا به آن اشاره کرد تیم بازیگری برجسته آن میباشد که نام های پر آوازه ای میان آنها شنیده میشود. این مسِله نگرانی مارا از قبال تیم بازیگری سریال راحت خواهد کرد. همچنین با نگاه به آصار پیشین نویسنده سریال میتوان از داستان سریال اطمینان حاصل کرد. قابل ذکر است که صدف اسپهبدی پیش از این در فیلم علفزار نقش معتاد و همچنین علیرضا کمالی در سریال پوست شیر نقش رضا پروانه را ایفا کرده است.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال بازنده

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟